سایت خبری ورزشی ونشه
  • شنبه تا 5 شنبه
  • تهران-میدان انقلاب-خیابان بینا
  • info@vnshe.ir

اطلاعات تماس

  • شنبه تا 5 شنبه
  • تهران-میدان انقلاب-خیابان بینا
  • info@vnshe.ir

هافبک تیم ملی برزیل از جام جهانی قطر باز ماند

جام جهانی 2022 فوتبال در قطر برگزار خواهدشد.این دوره از جام جهانی  به دلیل گرمای زیاد تابستان قطر به پاییز موکول شده است. علت بالا بودن هیجان این دوره حضور تیم نسبتا تاریخی ایران درمسابقات است که از دید کارشناسان فوتبال تیم شگفتی ساز این دوره ایران خواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از ستاره، جام جهانی 2022 کمتر از یک ماه دیگر در قطر برگزار می شود و دغدغه مربیان تیم هایی که در این رقابت ها حضور خواهند داشت روز به روز بیشتر می شود.

ستاره های زیادی هستند که به دلیل مصدومیت ممکن است جام جهانی را از دست بدهند و حالا یک بازیکن دیگر به لیست بازیکنانی که در قطر پیدا نمی شوند اضافه شده است. لوکاس پاکئتا بازیکن وستهام از ناحیه استخوان ترقوه به شدت آسیب دید و جواز حضور در جام جهانی را به همراه تیم ملی کشورش نخواهد داشت.

وستهام چهارشنبه شب به دیدار لیورپول رفت. با این حال، پاکئتا به دلیل مصدومیت در بازی مقابل ساوت همپتون، حتی تمرین نکرد.

تیته، سرمربی برزیل حساب های زیادی روی این بازیکن باز کرده بود و مصدومیت او می تواند ضربه ای به آماده سازی برزیل برای جام جهانی 2022 بزند.

لوکاس پاکئتا، هافبک فصل قبل لیون در یک فصل نقل و انتقالات تابستانی که رکوردشکن است به وستهام رفت. رسانه های بریتانیایی گزارش دادند که وستهم 36.5 میلیون پوند (42.76 میلیون دلار) به اضافه 14.4 میلیون پوند پاداش به این بازیکن برزیلی پرداخت و قراردادی 5 ساله امضا کرد.

مستر

دیدگاهتان را بنویسید