سایت خبری ورزشی ونشه
  • شنبه تا 5 شنبه
  • تهران-میدان انقلاب-خیابان بینا
  • info@vnshe.ir

اطلاعات تماس

  • شنبه تا 5 شنبه
  • تهران-میدان انقلاب-خیابان بینا
  • info@vnshe.ir

بیماری کریستیانو رونالدو فاش شد

کریستیانو رونالدو فوتبالیست حرفه ای پرتغالی ،بازیکن منچستر یونایتد و کاپیتان تیم ملی پرتقال و بهترین بازیکن جهان است که به تازگی اخباری از بیماری افسردگی او منتشر شده است.!

به نظر می رسد کریستیانو رونالدو سخت ترین دوران فوتبال خود را سپری می کند، آنقدر سخت که برای رهایی از شرایطش از روانشناس کمک گرفت.

جردن پیترسون یک چهره شناخته شده در اینترنت است اما افراد کمی می دانند که او روانپزشک است و مقالاتی را در معتبرترین مجلات پزشکی جهان منتشر کرده است.

به گفته رونالدو، کتاب های پترسون بسیار مفید بوده است. مهاجم منچستریونایتد پس از خواندن یکی از کتاب ها تصمیم گرفت پترسون را به خانه اش دعوت کند. این روانشناس در آن زمان در انگلستان زندگی می کرد. حدود سه هفته پیش رونالدو عکسی از خود و پیترسون در اینستاگرام منتشر کرد بدون اینکه چیزی در این باره بگوید.

اخیرا پترسون در یک برنامه حضور یافت و از او پرسیده شد که در خانه رونالدو چه خبر است. در این مصاحبه مشخص شد که کریستیانو تحت درمان روانی بوده و پس از دیدار با جردن پیترسن، وضعیت بسیار بهتری داشته است. این روانشناس می گوید: او از من دعوت کرد و من پذیرفتم، چند ماه پیش مشکلاتی در زندگی اش داشت و یکی از دوستانم تعدادی از فیلم های من را برایش فرستاده بود، آن فیلم ها را دید و بعد یکی از کتاب های من را خواند و تصمیم گرفت با من صحبت کند.

مجری با پیترسون شوخی کرد که نقش او در واقع تد لاسو است. تد لاسو شخصیت اصلی این سریال است. پیترسون از مقایسه خوشش آمد و گفت: “شاید متوجه شده باشد که در زندگی خود به چنین شخصیتی نیاز دارد، زیرا او برخی از این موارد را در صحبت های من دیده است و من همیشه دوست دارم ببینم مردم چه می خواهند.”

روزنامه آس اسپانیا در گزارش خود نوشت که مشخص شد کریستیانو رونالدو افسرده شده و به مداوا حرفه ای رفته است. قرار گرفتن در چنین شرایطی برای یکی از بهترین فوتبالیست های تاریخ سخت است اما او امیدوار است در جام جهانی قطر به اوج آمادگی ذهنی برسد.

مستر

دیدگاهتان را بنویسید