سایت خبری ورزشی ونشه
  • شنبه تا 5 شنبه
  • تهران-میدان انقلاب-خیابان بینا
  • info@vnshe.ir

اطلاعات تماس

  • شنبه تا 5 شنبه
  • تهران-میدان انقلاب-خیابان بینا
  • info@vnshe.ir

استقلال به دنبال بازیکن خارجی جدید است

خبرها حاشی از ان است که استقلال تهران به دنبال هافبک جدید برای تیم است چون استقلالی ها در بازی های اخیر نشان دادند که با وجود موقعیت های خوب نمیتوانند گلزنی کنند و به دنبال پوشش این ضعف هستند.

تیم فوتبال استقلال مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر با پشت سر گذاشتن دهمین بازی خود با 19 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

آبی پوشان که در آخرین دیدار خود با میهمان خود به تساوی بدون گل دست یافتند، پیش از این با یک گل به خودی تیم ذوب آهن را شکست داده بودند.

اگرچه مصطفی آجورلو در زمان خودش در بازار تابستانی مهاجمان زیادی برای این تیم خرید و حتی در حال حاضر نیز تعداد قابل توجهی مهاجم با رزومه در این تیم حضور دارند، اما شاگردان ساپینتو در 10 بازی اخیر تنها 11 گل به ثمر رسانده اند. اگر گل به خودی ذوب آهن را از این کم کنیم، بازیکنان این تیم تنها 10 گل به ثمر رساندند که به معنای یک گل در هر بازی است. این آمار نه تنها برای تیمی مانند استقلال غیرقابل قبول است، بلکه تا حدودی آمار ناامیدکننده ای نیز دارد.

برخی آسیب شناسان این ضعف را کمبود هافبک های طراح و بازیساز در این تیم می دانند و به همین دلیل آبی پوشان با وجود داشتن مالکیت نسبی توپ، موقعیت های چندان خطرناکی ایجاد نکردند. شرایط و در نتیجه تعداد گل های این تیم نیز با افت آمار تیمی مواجه شد.

مدیرعامل جدید این باشگاه علی فتح الله زاده قصد دارد این نقطه ضعف را در اولویت جذب های زمستانی قرار دهد تا یکی دو طراح و هافبک کوارتربک جذب کند تا این ضعف تیمش به نقطه قوت تبدیل شود. و شاید این خرید یا خریدهای زمستانی از بازارهای خارجی انجام شود.

استقلالی ها چند هافبک در لیست خود دارند که ساپینتو به آنها اعتقادی ندارد و به همین دلیل یا در آن 10 بازی به میدان نرفتند یا حضورشان در زمین آنقدر کم بود که می شد گفت آنها جایی در تیم ساپینتو ندارند.

برای روشن شدن این موضوع می توان به اسامی چون عزیز بیک امانوف، امیرعلی صادقی، محمدحسین زواری و امید حمیدی فر اشاره کرد که دو نفر آخر آنها در نقل و انتقالات تابستانی با مبالغ بسیار پر سر و صدا و قابل توجهی از تیم صنعت نفت نقل مکان کردند.

مستر

دیدگاهتان را بنویسید