سایت خبری ورزشی ونشه
  • شنبه تا 5 شنبه
  • تهران-میدان انقلاب-خیابان بینا
  • info@vnshe.ir

اطلاعات تماس

  • شنبه تا 5 شنبه
  • تهران-میدان انقلاب-خیابان بینا
  • info@vnshe.ir

خطرناک ترین مکمل های بازار

بیشتر ویتامین ها و پودرهای رژیمی که برای لاغری یا بدنسازی مورد استفاده قرار میگیرد غیر ضروری و حتی در برخی موارد خطرناک هستندهستند.

مضرترین داروها و مکمل ها برای بدن

مکمل ها می توانند با برخی از داروهایی که مصرف می کنید تداخل داشته باشند.

به عنوان مثال، برخی از مکمل ها بر روی زنان باردار، مادران شیرده یا کودکان آزمایش نشده اند و در صورت داشتن مشکلاتی مانند بیماری کبد یا جراحی، ممکن است لازم باشد اقدامات احتیاطی بیشتری انجام دهید یا از مصرف برخی مکمل ها خودداری کنید.

مکمل های لاغری حاوی مواد خطرناکی هستند که می توانند به بدن آسیب برسانند. بنابراین، در صورت نیاز به استفاده از این داروها، حتماً وضعیت خود را با پزشک خود در میان بگذارید.

مکمل های کافئین و پودر عوارض جانبی جدی ایجاد می کنند. حتی یک فنجان قهوه نیز می تواند مشکلات مختلفی ایجاد کند و در نتیجه باید مراقب نحوه استفاده از آن ها باشید و تحت نظر پزشک باشید.

مکمل های بدنسازی حاوی استروئیدهای آندروژنیک آنابولیک باعث آسیب شدید کبدی و انرژی کاذب از آنها می شود. و مشکلات زیادی ایجاد خواهندکرد.

مکمل ها و قرص های کاوا که برای آرامش استفاده می شوند. موجب آسیب به کبد میشوند؛ زیرا آنتی اکسیدان اصلی بدن را کاهش می دهد. این مکمل گاهی اوقات می تواند شما را در معرض خطر پیوند کبد یا مشکلات تهدید کننده زندگی قرار دهد.

اگر در طول روز مقدار کمی چای سبز بنوشید، هم بسیار بی خطر است و هم مشکلی ایجاد نمی کند. اما معمولا افرادی که از این عصاره های چای سبز برای کاهش وزن استفاده می کنند غذا نمی خورند که در این صورت خطرات زیادی را برای آنها به همراه خواهد داشت.

مستر

دیدگاهتان را بنویسید