سایت خبری ورزشی ونشه
  • شنبه تا 5 شنبه
  • تهران-میدان انقلاب-خیابان بینا
  • info@vnshe.ir

اطلاعات تماس

  • شنبه تا 5 شنبه
  • تهران-میدان انقلاب-خیابان بینا
  • info@vnshe.ir

بیوگرافی و زندگینامه امیر عابدزاده + عکس

امیر عابد زاده پسر ارشد احمد رضا عابدزاده ،دروازه‌بان حرفه ای برای سگوندا دیویژن اسپانیا و تیم ملی ایران بازی می‌کند.

بیوگرافی امیر عابد زاده

احمدرضا عابدزاده در اوج شهرت و قدرت بود که پس از قهرمانی با استقلال با قراردادی خوب به سپاهان رفت.

پسر بزرگش امیر در سال 72 در بهار همان سال به دنیا آمد و «نگار» پس از آن خانواده را تکمیل کرد. امیر عابدزاده از کودکی زیر نظر پدرش به عنوان دروازه بانی آموزش دید و در جوانی برای ادامه تحصیل به انگلیس و سپس آمریکا رفت و همچنین فوتبال را ادامه داد. امیر عابدزاده مجرد است و در حال حاضر در پرتغال زندگی می کند.امیر عابدزاده از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۶ در آکادمی فوتبال پرسپولیس تهران عضویت داشت و از ۷ سالگی در کنار پدرش تمرین می کرد. او در سن 15 سالگی به انگلستان رفت.

زندگی فوتبالی امیر عابدزاده

امیر عابدزاده در سال 2008 مدتی برای برنتفورد بازی کرد، سپس در سال 2009 به آکادمی باشگاه تاتنهام پیوست و سپس به تیم تایگر لندن رفت.

امیر عابدزاده در سال 2011 به آمریکا و تیم لس آنجلس بلوز رفت و مدتی در تیم 23 ساله لس آنجلس بلوز بازی کرد.

امیر عابدزاده در سال 2012 به باشگاه پرسپولیس پیوست. او در اولین فصل حضورش در تیم پرسپولیس یعنی در زمان سرمربیگری مانوئل ژوزه و یحیی گل محمدی فرصت حضور در مسابقات رسمی را نداشت. در فصل دوم، امیر عابدزاده هفته های اول را با تیم بزرگسالان تمرین کرد اما به میل خود و نظر سرمربی وقت علی دایی به تیم امید پرسپولیس پیوست. او از حاکمان پرسپولیس ناراضی بود.

امیر عابدزاده از سوی کی روش به تیم ملی دعوت شده بود تا برای جام جهانی 2018 روسیه آماده شود.

فرزندان سلبریتی همیشه در سایه نام و آبروی پدرشان هستند. به خصوص اگر دنبال شغل پدرشان باشند. خیلی ها هنوز از امیر با عنوان «پسر عقاب» یاد می کنند و هنوز فرصت نشان دادن استعدادش را پیدا نکرده اند.

مستر

دیدگاهتان را بنویسید