سایت خبری ورزشی ونشه
  • شنبه تا 5 شنبه
  • تهران-میدان انقلاب-خیابان بینا
  • info@vnshe.ir

اطلاعات تماس

  • شنبه تا 5 شنبه
  • تهران-میدان انقلاب-خیابان بینا
  • info@vnshe.ir

بیوگرافی و زندگینامه سعید عزت اللهی + عکس

سعید عزت الهی فوتبالیست حرفه ای کشورمان با 26 سال سن و190سانتی متر قد،در پست هافبک دفاعی برای ویل و تیم ملی ایران بازی میکند. او جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ حرفه‌ای ایران در سن 16 سالگی شده است.عزت الهی همچنین در 19 سالگی جوانترین مهاجم تاریخ تیم ملی فوتبال ایران شد.

سعید عزت الهی طرفدار تیم خارجی رئال مادرید است ودوستان صمیمی او سردار،جهانبخش و طارمی میباشند.

بیوگرافی سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی آفاق،متولد 10 مهر 1375 در بندر انزلی بازیکن فوتبال اهل ایران است. او پیش از این برای اتلتیکو مادرید C در سری B (سومین لیگ برتر فوتبال اسپانیا) به عنوان هافبک دفاعی و هافبک میانی بازی می کرد.

سعید عزت اللهی همچنین با تیم اصلی اتلتیکو مادرید و زیر نظر دیگو سیمئونه تمرین کرده است.
سعید عزت اللهی فرزند نادر عزت اللهی هافبک معروف دهه 60 ملوان است که در بهترین تیم زمان ایران فیکس بازی کرد و جام حذفی (لیگ نداریم) را برد.

سعید و خواهرش در یک خانواده ورزشی بزرگ شدند. سعید عزت اللهی آنقدر استعداد دارد که قبل از حضور در لیگ دسته اول ایران پیشکسوت شده است.

افتخارات سعید عزت الهی

عنوان جوان ترین بازیکن تاریخ سوپرلیگ ایران را دریافت کرد.
تیم ایران عنوان بهترین بازیکن جام روسای جمهور قزاقستان را به خود اختصاص داد و 10 هزار دلار جایزه و یک جام زیبا به دست آورد.
او به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی مینی به میزبانی روسیه مقابل فنلاند انتخاب شد.
قهرمان جام حذفی لیگ برتر پدیده

زندگی فوتبالی سعید عزت الهی

عزت الهی فوتبال خود را در مدرسه فوتبال کیتاران زیر نظر پدرش (نادر عزت اللهی) از پیشکسوتان باشگاه دریانوردی بندرانزلی آغاز کرد.

او سپس به تیم شهرداری بندرانزلی رفت و 3 سال در آنجا بازی کرد و از آنجا به تیم دریانوردی نوجوانان پیوست. پس از پیوستن به دریانوردان خردسال در سال 1392، به سرپرستی محمد احمدزاده به دریانوردان ارشد منتقل شد.
در سال 2013 با قراردادی پنج ساله به اتلتیکو مادرید سی پیوست.

عزت الهی پس از شکست و سقوط اتلتیکو مادرید راهی باشگاه روستوف روسیه شد و اولین گل اروپایی این باشگاه را به ثمر رساند. او در دوران حضورش در این باشگاه به آنژی و آمکار روسیه نیز قرض داده شد. او در پایان فصل 2017-2018  تیم آمکار را ترک کرد و به باشگاه قدیمی خود “روستوف” بازگشت.

حاشیه های سعید عزت الهی با ترلان پروانه

ماجرا از آنجا شروع می شود که سعید عزت اللهی در صفحه شخصی خود درباره پستی از ترلان پروانه با عنوان “عالی بود بهترینم” کامنت گذاشت و ترلان پروانه با منشن کردن او نوشت: “ممنونم عزیزم” .این خبر و شایعات جرقه ای قوی زد.سعید عزت الهی واکنش تندی به این شایعات نشان داد.

مستر

دیدگاهتان را بنویسید