سایت خبری ورزشی ونشه
  • شنبه تا 5 شنبه
  • تهران-میدان انقلاب-خیابان بینا
  • info@vnshe.ir

اطلاعات تماس

  • شنبه تا 5 شنبه
  • تهران-میدان انقلاب-خیابان بینا
  • info@vnshe.ir

وضعیت بینی علیرضا بیرانوند جدی شد

علیرضا بیرانوند ،دروازه بان تیم پرسپولیس که در بازی برای تیم ملی ایران مقابل انگلیس از ناحیه بینی دچار مصمومیت شد نیازمند عمل جراحی بینی شده است.

خبرروزشی: علیرضا بیرانوند در دیدار ایران و انگلیس مقابل مجید حسینی دچار شکستگی بینی شد و نتوانست تیم ملی خود را در دیدار مقابل ولز همراهی کند. با این حال، اگر تصمیم با خود دروازه بان بود، او در این مسابقه بازی می کرد، اما قوانین فیفا مانع از این شد که این اتفاق بیفتد.علی بیرو دو روز قبل از بازی مقابل آمریکا بدون ماسک در تمرین تیم ملی حاضر شد و خیال همه را از شرایطش راحت کرد. جالب اینجاست که این دروازه بان روز قبل از بازی با نقاب به صورت خود به محل تمرین آمده بود و به همین دلیل حضور مجدد او در بازی با آمریکا در فضای بلاتکلیفی بود چرا که شاید فیفا به او اجازه ندهد. با این حال شماره یک تیم ملی با خیال راحت و بدون ماسک مسابقه را به پایان رساند. این در حالی است که کادر پزشکی پرسپولیس در تماس مستمر با این بازیکن برای جویا شدن وضعیت او بود. بیرانوند تا روز گذشته به همراه سایر ملی پوشان به تمرین پرسپولیس آمد و کادر پزشکی این تیم با بررسی دقیق وضعیت او از او خواستند که ماسک بزند.

وضعیت بینی بیرانوند به گونه ای است که با کوچکترین تماسی با درد شدیدی مواجه می شود.

اگر این درگیری شدیدتر شود قطعا برای دروازه بان پرسپولیس بسیار خطرناک خواهد بود. در این صورت ممکن است بیرانوند مجبور شود بینی خود را به تیغ جراحی بسپارد.اما زمان بندی برای مربیان پرسپولیس بسیار مهم است. آنچه مشخص است بیرانوند باید تمرینات خود را با دقت و در واقع با ماسک انجام دهد. تا قبل از دربی 29 آذر مطلقاً جراحی بینی انجام نخواهد شد. پرسپولیس پس از این دیدار با پیکان دیداری سطحی دارد اما دو دیدار بعدشان با گل گهر و نساجی است.

احمد گوهری نیز نشان داده که دروازه بان چندان مطمئنی نیست چرا که یحیی گل محمدی می خواهد در سه بازی بعد از دربی به او تکیه کند و این کار را سخت می کند. از طرفی اگر بیرانوند بعد از بازی با استقلال عمل  نشود، تا پایان فصل باید ریسک های احتمالی را بپذیرد که این موضوع منطقی نیست. در هر صورت بیرانوند به دغدغه اصلی مربیان تبدیل شده است که باید دید گل محمدی چه زمانی را بهترین زمان برای عملیات دروازه بان اصلی تیمش میداند. البته اگر بیرو بینی اش را روی چاقوی جراحی بیاندازد، حداقل سه هفته تا یک ماه نمی تواند برای پرسپولیس بازی کند.

مستر

دیدگاهتان را بنویسید