سایت خبری ورزشی ونشه
  • شنبه تا 5 شنبه
  • تهران-میدان انقلاب-خیابان بینا
  • info@vnshe.ir

اطلاعات تماس

  • شنبه تا 5 شنبه
  • تهران-میدان انقلاب-خیابان بینا
  • info@vnshe.ir

رکورد مارادونا در جام جهانی قطر توسط مسی شکست

مسی بازیکن تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر، رکورد حضور در جام جهانی را بین تمام بازیکنان تاریخ تیم ملی آرژانتین شکست.در صورت صعود آرژانتین به مراحل بالاتر مسی رکورد های بیشتری را به جا خواهد گذاشت.

ورزش 3: تیم ملی آرژانتین در آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2022 موفق شد با نتیجه 2 بر صفر لهستان را شکست دهد و به عنوان برنده گروه سوم صعود کند. لیونل مسی با اینکه در این دیدار گل نزد، یکی از بهترین های تیمش بود. او همچنین در شب بازی با لهستان رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد.

حضور در بازی لهستان بیست و دومین بازی لیونل مسی در جام جهانی بود.

او در مسابقه قبلی با رکورد مارادونای افسانه ای (21 بازی) برابری کرد و حالا با پشت سر گذاشتن دون دیه گو، رکورد بیشترین بازی در جام جهانی را در بین تمام بازیکنان تاریخ تیم ملی آرژانتین در اختیار دارد.

در حال حاضر تنها سه بازیکن در تاریخ جام جهانی هستند که بازی های بیشتری نسبت به لیونل مسی انجام داده اند. ماتیوس آلمانی با 26 بازی در صدر این رده بندی قرار دارد. پس از آن کلوزه (آلمان – 24 بازی) و پائولو مالدینی (ایتالیا – 23 بازی) بالاتر از لئو در رده‌های دوم و سوم قرار دارند و به تعداد بازی‌هایی که آرژانتین در مرحله حذفی می‌رود، احتمال افزایش رتبه های آنها به یک فوق ستاره آرژانتینی وجود دارد.

مسی در دیدار بعدی (یک شانزدهم نهایی) به رکورد مالدینی می رسد و در صورت صعود تیمش با کلوزه در تعداد بازی های جام جهانی برابر خواهد شد. اگر آرژانتین به فینال برسد و تعداد بازی های مسی به 26 برسد، می توانند صدر جدول رده بندی را به صورت مشترک با ماتیوس داشته باشند.

مستر

دیدگاهتان را بنویسید