سایت خبری ورزشی ونشه
  • شنبه تا 5 شنبه
  • تهران-میدان انقلاب-خیابان بینا
  • info@vnshe.ir

اطلاعات تماس

  • شنبه تا 5 شنبه
  • تهران-میدان انقلاب-خیابان بینا
  • info@vnshe.ir

رقیب آرسنال برای جذب مهدی طارمی

مهدی طارمی ،ملی پوش خوب کشورمان با عمکرد خوبش در بازی ایران و انگلیس توجه تیم های بزرگ دنیا رو به خودش جذب کرده است.طارمی اولین گلزن تیم ملی در جام جهانی قطر است که با 2 گلی که به انگلیس زده است باشگاه های اروپا با دقت بیشتری او را دنبال میکنند.

عملکرد درخشان او با سرخیو کونسیسائو در دو سال و نیم حضورش ،او را در رادار تیم های سرشناس قرار داد اما در دو دوره نقل و انتقالات قبلی صحبت های زیادی درباره احتمال جدایی از پورتو شنیده می شود. او در نهایت در این تیم ماندگار شد. اما از ابتدای این فصل و در حالی که او نقش غیرقابل انکاری در موفقیت تیمش داشته، شایعات حضور او در تیم های دیگر بیش از پیش شنیده می شود.

طارمی در آستانه جام جهانی با آرسنال گره خورده بود و حتی شایعه شده بود که در ژانویه امسال به لندن خواهد رفت، اما این عملکرد خوب در بازی انگلیس به او کمک کرد تا مشتریان دیگری پیدا کند. میلان که پیش از این یکی از مشتریان او بود، دوباره به سراغ او رفت تا بتواند با کمک او دومین اسکودتوی متوالی را از آن خود کند. سایت سمپرمیلان در گزارشی نوشت: میلان باز هم به خرید مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو علاقه مند است و درخشش او در جام جهانی تاثیری در این علاقه نداشت، روسونری تابستان گذشته مشتری این بازیکن بود اما تقاضای مالی بالا باشگاه پرتقالی باعث شد تا مدیران میلان از خرید آن منصرف شوند.

قرارداد این بازیکن در سال 2024 به پایان می رسد و هنوز توافقی حاصل نشده است زیرا پورتو به دنبال تمدید آن است. اگر پورتو باز هم همان 25 میلیون یورو را بخواهد، انتقال در ژانویه کمی سخت می شود اما قطعا در تابستان شرایط تغییر خواهد کرد. طارمی علاوه بر 2 گلی که در اولین بازی تیمش مقابل انگلیس در جام جهانی به ثمر رساند، با 6 گل و 5 پاس گل در 13 بازی لیگ، عملکرد بسیار خوبی داشت و در لیگ قهرمانان نیز عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت.

از سوی دیگر سایت فوتبال لندن با توجه به شرایط چلسی و عملکرد این تیم در نیم فصل، چند بازیکنی را پیشنهاد داده است که تاکنون در جام جهانی بالاتر از حد انتظار عمل کرده اند که یکی از آنها مهدی طارمی است. . . در این سایت آمده است: طارمی در بازی با انگلیس 2 گل به ثمر رساند و در خط حمله تیم به خوبی عمل کرد و از چند موقعیتی که به او داده شد به خوبی استفاده کرد و این می تواند او را در زمره بازیکنانی قرار دهد که می توانند به گراهام پاتر کمک کنند. این مربی انگلیسی در خط حمله اوبامیانگ را دارد اما او به خوبی می داند که در ژانویه باید یک مهاجم دیگر به تیمش اضافه کند و طارمی که فصل خوبی در پورتو داشت می تواند گزینه مناسبی باشد.

مستر

دیدگاهتان را بنویسید