سایت خبری ورزشی ونشه
  • شنبه تا 5 شنبه
  • تهران-میدان انقلاب-خیابان بینا
  • info@vnshe.ir

اطلاعات تماس

  • شنبه تا 5 شنبه
  • تهران-میدان انقلاب-خیابان بینا
  • info@vnshe.ir

علت آب نشدن چربی شکم

اگر دچار چاقی یا چربی اضافی در شکم هستید احتمالا به دنبال روش های مختلف برای آب کردن آن رفته اید.در بعضی مواقع پیش می آید که با وجود کاهش وزن ،چربی های شکم آب نمیشود.چند دلیل مهم برای این موضوع وجود دارد که بسیار ساده هستند وبه همین دلیل به چشم نمی آیند، اما رعایت آنها به راحتی به شما کمک خواهد کرد که چربی های مضر شکمتان را آب کنید.

دلایل بسیار ساده و البته بسیار مهم برای آب نشدن شکم:

وجود چربی اضافی در ناحیه شکم می تواند باعث مشکلات سلامتی شود.

اکثر مردم می دانند که این ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد. اما آنها نمی دانند چگونه آن را ذوب کنند.

نجویدن غذا به درستی

بر اساس اطلاعات موجود، جویدن غذا به اندازه کافی و به مقدار مناسب باعث می شود که کربوهیدرات ها و پروتئین ها به اجزای کوچک تجزیه شده و غذا را راحت تر هضم کنند. بنابراین اگر غذای خود را به اندازه کافی نجوید، نمی توانید معده خود را خالی کنید.

خوردن بیش از حد غذا به یکباره

مصرف بیش از حد کالری باعث افزایش وزن می شود.

اگر غذاهای حاوی کربوهیدرات زیاد مانند نان، ماکارونی، برنج، سیب زمینی مصرف کنید، بدن آن را به قند تبدیل می کند که در پهلوها، کمر و شکم ذخیره می شود و در بدن ذخیره نمی شود.

آب کافی بنوشید

نوشیدن آب کافی باعث دفع سموم از بدن می شود. پوست به رطوبت نیاز دارد، ناخن ها و موها به رطوبت نیاز دارند. پس سعی کنید بدن خود را هیدراته کنید. از سوی دیگر، با هیدراته ماندن ،سیستم گوارش شما به خوبی کار می کند. بنابراین اگر به اندازه کافی آب ننوشید، نمی توانید معده خود را هیدراته کنید.

نخوابیدن کافی

اختلال خواب باعث تولید هورمون های استرس در بدن می شود که سطح گرسنگی را افزایش می دهد. بی خوابی متابولیسم را کند می کند و سوزاندن کالری را سخت می کند و معده شما به آرامی پر می شود.

چرا چربی شکم ناسالم است؟

همانطور که قبلا گفته شد؛ چربی شکم اصلا سالم نیست و می تواند باعث مشکلات سلامتی مانند بیماری قلبی، دیابت، سکته، فشار خون بالا و سرطان شود.

مستر

دیدگاهتان را بنویسید