سایت خبری ورزشی ونشه
  • شنبه تا 5 شنبه
  • تهران-میدان انقلاب-خیابان بینا
  • info@vnshe.ir

اطلاعات تماس

  • شنبه تا 5 شنبه
  • تهران-میدان انقلاب-خیابان بینا
  • info@vnshe.ir

بیوگرافی و زندگینامه میلاد سرلک + عکس

میلاد سرلک فوتبالیست 27 ساله (متولد6فروردین 1374) اصفهانی و اصالتا بختیاری است و 181 سانتیمتر قد ایشان است.سرلک در حال حاضر  هافبک دفاعی تیم پرسپولیس تهران میباشد.

مسائل مختلفی در رابطه با همسر میلاد سرلک و ازدواج این بازیگر در فضای مجازی مطرح می شود که اصلا صحت ندارد و میلاد سرلک مجرد است.

زندگی فوتبالی میلاد سرلک

میلاد سرلک در سپاهان:

سرلک که در دوران جوانی خود فوتبال را از باشگاه سپاهان اصفهان آغاز کرد، بین سال های 1393 تا 1398 در تیم برتر سپاهان بازی کرد، در 70 مسابقه با پیراهن سپاهان به میدان رفت و در این تیم 2 گل به ثمر رساند.

میلاد سرلک در نساجی:

میلاد سرلک در سال 1398 با تیم محبوب نساجی مازندران قراردادی یک ساله امضا کرد اما پس از نیم فصل از این تیم جدا شد. وی در مجموع 12 بازی برای تیم نساجی انجام داد.

میلاد سرلک در شهر خودرو:

سرلک در نیم فصل نقل و انتقالات 1398 از تیم نساجی جدا شد و به تیم شهر خودرو پیوست. او یک نیم فصل در تیم شهر خودرو بازی کرد و 13 بار برای این تیم بازی کرد. او همچنین با حضور در شهر خودرو توانست با تیمش از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان راه یابد.

میلاد سرلک در پرسپولیس:

میلاد سرلک در تاریخ 15 شهریور 1399 به درخواست یحیی گل محمدی با امضای قراردادی دو ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. او توانست با تیمش به فینال برسد و در آسیا دوم شود.

سرلک موفق شد در تیم پرسپولیس بازی های خوبی انجام دهد و یکی از موثرترین بازیکنان این تیم است.

دوران ملی میلاد سرلک

دسته جوانان:

میلاد سرلک سابقه 8 بازی برای تیم ملی جوانان و همچنین 2 بار گلزنی در رده ملی جوانان ایران را دارد.

دسته امید:

سرلک در سال 1396 به عضویت تیم ملی فوتبال امید ایران درآمد و دو بار برای تیم ملی امید کشورمان بازی کرد.

دسته بزرگسالان:

میلاد سرلک در سال 1400 توسط دراگان اسکوچیچ به اردوی تیم ملی برای مسابقات مقدماتی جام جهانی فراخوانده شد، او 2 بازی برای تیم ملی انجام داد و اولین بازی او برای تیم ملی مقابل تیم کامبوج بود. بعنوان یک بازیکن تعویضی بین دو نیمه به زمین آمد.

مستر

دیدگاهتان را بنویسید