سایت خبری ورزشی ونشه
  • شنبه تا 5 شنبه
  • تهران-میدان انقلاب-خیابان بینا
  • info@vnshe.ir

اطلاعات تماس

  • شنبه تا 5 شنبه
  • تهران-میدان انقلاب-خیابان بینا
  • info@vnshe.ir

بیوگرافی و زندگینامه کوین یامگا + عکس

کوین یامگا بازیکن فرانسوی که برای استقلال تهران به عنوان دفاع چپ یا راست بازی میکند.او علاوه بر ایران و فرانسه برای کشور های ایتالیا، پرتغال و دانمارک نیز بازی کرده است.

بیوگرافی کوین یامگا

کوین یامگا در 7 سپتامبر 1995 در پاریس، فرانسه به دنیا آمد. پدر و مادر این بازیکن اصالتا اهل کامرون بودند و بعداً به فرانسه مهاجرت کردند.

او بازی را در فرانسه شروع کرد و ادامه داد. استقلال شانه کوین یامگا، قدرت بدنی بالا و سرعت خوب از مهمترین ویژگی های این کمک خارجی است.

زندگی فوتبالی کوین یامگا

یاماگا کوین فوتبال خود را با تیم پایه کیه‌وو ورونا در سال 2012 آغاز کرد و سپس به تیم جوانان این باشگاه پیوست و در آنجا به عنوان قهرمان لیگ جوانان سری آ انتخاب شد. او در دوران فوتبال خود در سری C بازی می کرد و در لیگ بزرگسالان نیز کار خود را از سری آ آغاز کرد و مدتی نیز در سری ب بازی کرد. کوین یاماگا در لیگ 1 نیز حضور داشته و البته در سوپرلیگ پرتغال نیز فعالیت داشته است.

کوین یاماگا هرگز در دوران حرفه ای خود آسیبی ندیده است زیرا بدن او بسیار خوب است.

پس از گذراندن معاینات پزشکی، این بازیکن در ساختمان باشگاه استقلال حاضر شد، با مصطفی آجرلو، مدیرعامل باشگاه استقلال دیدار کرد و قراردادی دو ساله با این باشگاه امضا کرد. او در اولین بازی خود دو گل به ذوب آهن اصفهان زد. پس از آمدن کوین یاماگا به تهران، باشگاه استقلال توضیحات تکمیلی را دادند.

کوین یاماگا اکنون در استقلال حضور دارد.

او فصل گذشته در لیگ دانمارک بازی می کرد. پس از جدایی از باشگاه “دسپورتیوا آوز”، برای فصل 2020-2021 با وایله دانمارک قرارداد امضا کرد. وایله یکی از تیم های پایین رده لیگ دانمارک است.
کوین یاماگا در تیمی کار می کرد که سعید عزت اللهی هافبک دفاعی تیم ملی کشورمان در حال حاضر در آن بازی می کند. به همین دلیل بازیکن تا حدودی شناختی از ایرانی ها دارد و مشکلی برای حضور در تیمی که همه ایرانی هستند وجود ندارد. او در آخرین بازی خود مقابل عزت اللهی برای دانمارک به میدان رفت و فصل گذشته حدود دو سوم بازی ها را نیمکت نشینی کرد.

مستر

دیدگاهتان را بنویسید