سایت خبری ورزشی ونشه
  • شنبه تا 5 شنبه
  • تهران-میدان انقلاب-خیابان بینا
  • info@vnshe.ir

اطلاعات تماس

  • شنبه تا 5 شنبه
  • تهران-میدان انقلاب-خیابان بینا
  • info@vnshe.ir

بهترین مراکز استعدادیابی فوتبال در تهران کدامند؟

ثبت نام کودکان و نوجوانان در مدارس فوتبال، به رشد و بالندگی آن ها کمک بسیار زیادی می کند. حضور در بهترین مراکز استعدادیابی فوتبال از جمله آکادمی استعدادیابی سایدا به این ورزش کاران کمک می کند تا دانش و توان مندی های خود را ارتقا دهند.

استعدادیابی به موقع از کودکان مسیر زندگی آن ها را تغییر داده و به سوی موفقیت و آینده ای درخشان سوق می دهد‌. در ادامه درباره بهترین مدارس فوتبال واقع در تهران توضیح می‌دهیم.

استعدادیابی فوتبال سایدا
استعدادیابی فوتبال سایدا

فوتبال، محبوب ترین ورزش جهان

فوتبال، پر هیجان ترین و محبوب ترین ورزش جهان شناخته می شود‌. این ورزش علاوه بر هیجان بسیار بالا، استرس زیادی نیز به همراه دارد.

مسابقات فوتبال در سطوح مختلف باشگاهی، درون قاره ای و جهانی برگزار می شود. حضور بازیکنان در مجامع بین المللی به پیشرفت، ترقی و مشهور شدن آن ها کمک بسیار زیادی می کند.

بازیکنان حاضر در مسابقات ملی با عملکرد موثر خود، باعث موفقیت و برد کشورشان می شوند و نام خود را به عنوان قهرمان در تاریخ کشور و ذهن میلیون ها ببیننده و طرفدار ثبت می کنند.

مسابقات مختلف فوتبال دنبال ‌کنندگان پر شماری دارد و بازیکنان حرفه ای در هر پستی با بازیگری خوب خود، می توانند میزان مهارت و آوازه خود را به طرفداران پر شمار حاضر در استادیوم ها و بینندگان تلویزیونی نشان داده و بتوانند در تیم های بزرگ تر بازی کنند.

برای فوتبالیست شدن محدودیتی وجود ندارد و افراد دارای استعداد در سراسر جهان با داشتن پشتکار و تلاش مستمر می توانند به موفقیت در این ورزش برسند.

استعدادیابی فوتبال در کودکان چه اهمیتی دارد؟

امروزه فوتبال فقط یک ورزش نیست و صنعتی بسیار پول ساز و سود آور می تواند باشد، به همین دلیل، افراد بسیار زیادی به داشتن این شغل علاقه مند هستند.

علاقه یک عامل مهم برای ورود به این ورزش محسوب می‌شود اما عوامل اساسی مانند سعی و تلاش بی وقفه، شرایط بدنی مناسب، آموزش دیدن توسط مربیان و کارشناسان کاردان و متبحر نقش بسیار ویژه ای در تبدیل شدن ورزش کاران به یک فوتبالیست حرفه ای و درجه یک دارد.

کودکانی که از سن کم مهارت و هوش خود را در پست های دروازه بانی، مدافع، هافبک و مهاجم در بهترین مراکز استعدادیابی فوتبال به وسیله مربیان و کارشناسان می شناسند، فرصت بیشتری برای پرورش توانایی های خود خواهند داشت.

افرادی که از کودکی در بهترین مراکز استعدادیابی فوتبال تمرینات ورزشی خود را آغاز می کنند، آمادگی جسمی، ذهنی و روحی بهتری نسبت به سایرین داشته و تجربیات بسیار زیادی به صورت حرفه ای به دست می آورند.

داشتن برنامه تغذیه صحیح، خواب کافی و به طور کلی سبک زندگی درست و اصولی باعث می شود ورزش کاران از کودکی بدن و ذهنی سالم داشته باشند.

این کودکان پس از کسب آموزش های لازم، با تعیین اهداف خود و تلاش برای رسیدن به آن ها، برای آینده خود برنامه ریزی کرده و به افرادی الگو و شاخص در جامعه خود تبدیل می شوند.

ورزش کارانی که استعداد ویژه ای در فوتبال دارند، می توانند به کشورهای دیگر لژیونر شده و با درخشش خود باعث افتخار کشورمان ایران و هم وطنان خود شوند.

استعدادیابی فوتبال
استعدادیابی فوتبال

بهترین مراکز استعدادیابی فوتبال چه ویژگی هایی دارند؟

بهترین مراکز استعدادیابی فوتبال باید توسط مربیان و کارشناسان معتبر و متخصص در این زمینه اداره شود. مربیان با تجربه و دارنده مدارک و گواهینامه های مربی گری رسمی و بین المللی بهترین افراد برای کشف استعداد کودکان و نوجوانان و آموزش آن ها هستند.

برخی از مدارس فوتبال از مربیان خارجی نیز برای شناسایی استعدادها و پرورش آن ها استفاده می کنند. میزان تخصص و تجربه بالای مربیان و کادر فنی باعث پیشرفت و موفقیت بازیکنان و رسیدن آن ها به جایگاه قهرمانی می شود.

کشور پهناور ایران سرشار از استعداد های ناب در رشته های مختلف ورزشی، هنری و علمی است. بسیاری از ورزش کاران به دلیل حضور در روستاها و شهرستان های محروم، فقر، مشکلات مالی و عدم وجود مراکز و افرادی برای استعدادیابی، فرصتی برای نشان دادن مهارت و استعداد خود ندارند.

این افراد راه بسیار سخت‌ تری برای دیده شدن و پیشرفت در فوتبال بر سر راه دارند. بهترین مراکز استعدادیابی فوتبال برای این دسته از افراد باید شرایطی مهیا کنند تا بتوانند استعداد خود را شکوفا کرده و آن را پرورش دهند.

علاوه بر موارد گفته شده، مدارس فوتبال باید دارای امکانات زیر باشند:

آکادمی استعدادیابی سایدا
آکادمی استعدادیابی سایدا

با بهترین مراکز استعدادیابی فوتبال در تهران آشنا شوید

تعدادی از آکادمی های فوتبال معتبر و حرفه ای در تهران را که دارای بیش ترین امکانات و متخصص ترین مربیان هستند، معرفی می کنیم.

این مدارس کلاس های آموزشی خود برای گروه های سنی مختلف به صورت تخصصی برگزار می کنند. کودکان، نوجوانان و بزرگ سالان علاقه مند می توانند در این کلاس ها شرکت کرده و آن را به صورت کاملا حرفه ای یاد بگیرند.

آکادمی فوتبال سایدا

سایدا را بی شک باید از بهترين مراکز استعدادیابی فوتبال در ایران دانست‌. این آکادمی تمام کوشش و امکانات خود را برای کشف، پرورش و موفقیت استعدادهای گمنام و پنهان فوتبال در سراسر ایران به کار گرفته است.

در این مجموعه مربیان داخلی و اروپایی برای کشف استعدادهای درخشان سر تا سر ایران فعالیت می کنند. سایدا با هدف شناسایی نوابغ فوتبال در کشور، اپلیکیشنی طراحی کرده تا هیچ استعدادی ناشناخته باقی نماند.

ورزش کاران مستعد با ثبت نام در اپلیکیشن سایدا و ارسال فیلم از فوتبال بازی کردن خود، می توانند توانایی خود را به کارشناسان و اساتید این مجموعه نشان داده و سطح فنی خود را ارزیابی کنند.

ورزش کاران با مراجعه به سایت این آکادمی، می توانند تست استعدادیابی ژنتیکی انجام دهند. این آکادمی بوت کمپ های تخصصی و کلاس های آموزشی متنوعی در سراسر ایران برگزار می کند.

سایدا، برای شرکت کنندگان پس از پایان هر دوره، 2 گواهی از پروکمپ 90 پرتغال که در اتحادیه اروپا اعتبار دارد و سایدا صادر می کند. از دیگر خدمات سایدا، صدور پروفایل ورزشی برای بازیکنان جهت ترانسفر است.

آکادمی فوتبال استقلال تهران

این آکادمی را می‌ توان از بهترین مراکز استعدادیابی فوتبال تهران و ایران به شمار آورد، زیرا وابسته به باشگاه بزرگ و محبوب استقلال بوده و  بهترین و مجرب ترین مربیان و کارشناسان در آن فعالیت می کنند.

اردوها، مسابقات و کلاس آموزشی مختلفی در این آکادمی برای ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید برگزار می شود.

آکادمی فوتبال احمد رضا عابد زاده

احمد رضا عابد زاده جزء مهم ترین فوتبالیست های سابق کشور هستند که مدیریت این آکادمی را بر عهده دارند. تمام رده های سنی در کلاس های این آکادمی می توانند شرکت کنند. کلاس های آموزشی این آکادمی به صورت تئوری نیز برگزار می شود.

مدرسه فوتبال پرسپولیس

آکادمی پرسپولیس یکی دیگر از بهترین مراکز استعدادیابی فوتبال در تهران بوده و در ۳ رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان با حضور سرمربیان بزرگی برگزار می شود.

مدرسه فوتبال سایپا

آکادمی فوتبال سایپا از مشهور ترین و بهترین مراکز استعدادیابی فوتبال در تهران و ایران است که توانسته بازیکنان برجسته زیادی به فوتبال معرفی کند.

آکادمی سایپا پیش از شروع فصل تست استعدادیابی رایگان برگزار می کند. کلاس های این آکادمی ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید را پوشش می دهد.

 

جمع ‌بندی

بهترین مراکز استعدادیابی فوتبال به کشف به موقع و پرورش ورزش کاران مستعد و موفقیت آنان کمک بسیار زیادی می کنند. توانایی و نبوغ بسیاری از بازیکنان مطرح، توسط این مراکز شناسایی شده است.

مراکز استعدادیابی باید به گونه ای باشند که ورزش کاران سراسر ایران بدون محدودیت بتوانند به کمک آن، استعداد و مهارت خود را نشان داده و به بهترین شکل پرورش دهند.